lördag 22 januari 2011

Attans, oaktiv igen!

Som rubriken säger, då.

Men alltså. Idag har jag haft så J-Ä-K-L-A tråkigt! Suttit hela dagen på Moderaternas nya samlingslokal och glömde både mitt Nintendo DS och ritgrejer. Och mangan, självklart. Duktig man är!
Till råga på allt fick jag veta att MUF Hudiksvall (MUF betyder Moderata UngdomsFörbundet) skulle lana inatt. JAG BLEV SÅ J-Ä-K-L-A SUR!! För jag ville också vara med och lana. Det suger att vara tolv. Då är man för liten för allt.

I lla fall, när vi for förbi ÖverskottsBolaget (Ö&B) och skulle köpa balsam och schampoo till mig, så vart det fler saker än bara det. ^^
Jag fick nämligen ett Band Hero-spel till PS2 och ett hundspel (av "Mannen som talar med hundar") till Nintendo DS.

Jag vet, jag skriver kort och sällan, men ska försöka bättra mig.

Men, nu ska jag dra. Sängdags.


Ha det!

1 kommentar:

  1. Så sällan tycker jag inte att du skriver. ^^
    Superfin blogg förresten, och tack för att du valde min header!
    //Soda

    SvaraRadera