torsdag 10 februari 2011

3...2...1... LET'S GO

Bildbomb på väg! :D
Här kommer lite bilder jag ritat, och jag kan inte scanna bilder till min dator, så jag har tagit bilderna med mobilkameran. Därför är kvalitén jättejättedålig.
Första jag ritade i mitt nya ritblock. Använde alla tuschpennor jag hade.

Ska föreställa en tjej i en kimono (japanskt klädesslag, typ som en tunn morgonrock)

Typ, tjej på sjukhus?

Ett öga jag ritade. Jag blev sjukt nöjd. :3

Typ, tjej på disco. Ignorera streckgubben, tack!
Ja. Fan art av en teknik i en manga.
Blev sjukt nöjd med denna, även fast armarna blev för korta.

Jag vet, ansiktet gick åt skogen. men jag blev nöjd ändå.
Jag tror att det här var den första jag färglade. Tyckte den vart lite gullig ändå. :'3

Den här ska föreställa en liten rädd sak. Sjukt gullig tycker jag att den blev. :'3 Men sakerna till höger i bild ritade två ettor jag är typ kompis med.
Typ sporttjej. Ignorera texten på tröjan, tack.
 Oj, här kom min tumme med. Men den här killen (som jag ritat av) ska jag cosplaya (alltså, klä ut mig till).
 Fick inte med hela bilden, den var för stor. Blev ändå inte nöjd med benen.

Jag tittade på Lets Dance och ritade samtidigt. Resultatet blev ett dansande par.
Jag vet, den blev ful som stryk. O_O
Och den här ritade jag så sent som igår! Har dock inte tuschat den. Fötterna blev skitfula, därför tog jag inte med dem. Föreställer en ninja (oväntat va? xP)


Det var allt. Några bilder blev riktigt fula, så dem håller jag mig för mig själv.

OCH SNÄLLA, kom ihåg att det är copyright (©) på de här bilderna. Ser jag dem någon annanstans än på min blogg, så är den personen anmäld på studs. Ò_Ó

Ha det bra! =3

1 kommentar:

  1. Jättesnygga bilder du ritat ;)
    Kakashi och Neji blev ju asgrymma :D

    SvaraRadera