lördag 26 februari 2011

MIAUW.

Piripiri din dan dej a do, di di piripiri din dan dej a bu.... Jag har en jätteirriterande låt (som för övrigt heter Ievan Polkka)på hjärnan och kan inte sluta nynna på den. x3
Dagen har varit allmänt SKITTRIST. Jag har hållit på i ett program som man koreograferar danser i - MikuMiku Dance heter det - men inte mycket mer.
Idag fick jag mina andra glasögon justerade. Skönt att dem går att använda, men jag har växt ur dem ( de är  för smala för mitt ansikte) så jag ser ut som en KOMPLETT IDIOT i dem. Skönt att jag har två par, annars hade jag inte kunnat se alls. Efter att de blivit justerade gick vi till en annan optiker (eftersom de inte hade någon optiker på Specsavers idag) och tog en synkoll. Det visade sig att min syn blivit syn blivit sämre, det är -3.00 på båda ögonen :/ Alltså har jag sämre syn än min äldre bror! Alltså, hjälp...
Vi ska köpa glasögon och linser (till träningen, WOHO! Inga fler sönderknäade glasögon :3) på internet, antingen synsam eller Favoptic. Ska bli skönt i vilket fall!
Jag kollade på Melodifestivalen. Det var INGA(!) bidrag som stack ut. Kanske den där rockkillen.

Allt för nu.
Ha de!

2 kommentarer:

  1. Sv; Åh, det är så svårt att förklara det. Eller, egentligen inte. Problemet är att jag skäms så oerhört mycket, så jag kan inte förklara det.
    Jag känner mig så sänkt, så förnedrad så det finns inte. Av en kille som gjorde nåt mot mig medan han trodde att jag sov.

    SvaraRadera
  2. Fan vad svårt det var att kommentera här. x')
    Det är http://greyfairy.bloggplatsen.se/ iaf, om du inte fattade det. ^^

    SvaraRadera