fredag 4 februari 2011

Sjuuuuk ._.

Japp. Man får stanna hemma och snörvla istället för att ha kul med kompisarna i skolan. Och bara för att min bästis har åkt till Kanarieöarna så händer inget längre.
I vilket fall så är jag uttråkad som fan.
Men istället för att klaga kommer här en bild.

En ninja som jag ritat. Det tog typ tre dagar att rita den, och håller på att färglägga den i photoshop.

Men jag vet fortfarande att jag är grymt oaktiv, det varnade jag om i första inlägget. Och jag vill inte få massa kommentarer om "Amen varför har du en ninjablogg" eller "Amen byt design" eller något, jag driver min blogg som jag vill. ^^ Jag har fått massa hatmeddelanden via msn om bloggen, så jag skulle uppskatta att ni håller era åsikter om design och sådant för er sjäva. Självklart får ni jju kommentera, lite kritik vill man ju ha, ^^
Men häromdagen så åkte ju min kompis som sagt till Kanarieöarna. Hon var helt hyperaktiv, man kunde inte driva ett vanligt samtal med henne och hon skrek och skrattade åt allting. Typiska symtom för resfeber. Aja, det var första gången hon flög, så man kan ju förstå henne. ^^
Men jag har kommit på att jag har fäst mig vid TV-spelet "NeedForSpeed - Underground".
Till exempel blir jag förbannad när en bil kör om mig x)
Och jag tror att det här blir mitt längsta inlägg hittills, även fast det enda jag fick ihop i det var en massa crap. >.<

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar